Modern technology gives us many things.

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο σας θα μπορούσε να καταστρέψει τον ύπνο σας, προειδοποιεί ο ειδικός — να γιατί


Με εκατομμύρια από εμάς να στολίζουμε ήδη για την εορτασκή περίοδο, η Dr Sophie Bostock, γνωστή και ως The Sleep Scientist και ειδικός στον ύπνο για Bensons για κρεβάτια, αποκάλυψε ότι η έκθεση στο φως και τα αλλεργιογόνα από τις χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις μπορεί να επηρεάσουν την ικανότητά μας να κοιμόμαστε και την ποιότητα του ύπνου μας.

Η είδηση ​​ακολουθεί μια αύξηση 30% στις αναζητήσεις στο Google για «δεν μπορώ να κοιμηθώ» την περασμένη εβδομάδα, κάτι που ο Δρ Bostock προτείνει ότι θα μπορούσε να αποδοθεί κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο σε όλα αυτά τα λαμπάκια των Χριστουγέννων στο σπίτι σας, εκτός από το άγχος των γιορτών.

«Η έκθεση στο φως τις ώρες πριν κοιμηθούμε και κατά τη διάρκεια της νύχτας, μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου και την ικανότητά μας να ανακάμψουμε κατά τη διάρκεια της νύχτας», εξηγεί ο Δρ Bostock. «Ακόμη και όταν έχουμε τα μάτια μας κλειστά, πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το φως του περιβάλλοντος στην κρεβατοκάμαρά μας μπορεί να μας κρατήσει σε πιο ελαφρύ στάδιο ύπνου και να διαταράξει τον μεταβολισμό μας την επόμενη μέρα».

Ο επιστήμονας ύπνου λέει ότι το να ανάβουν τα χριστουγεννιάτικα φώτα μέχρι να πάτε για ύπνο (μια ώρα που υποτίθεται ότι είναι σκοτάδι), μπορεί να ξεγελάσει το μυαλό σας και τον κιρκάδιο ρυθμό σας ώστε να σκεφτούν την ημέρα του. « φως τη νύχτα διαταράσσει τους φυσικούς κιρκάδιους ρυθμούς μας, ή τα ρολόγια του τος, που έχουν εξελιχθεί για να ξεκουραζόμαστε τη νύχτα».

Ωστόσο, μόνο τα νεράιδα που διαταράσσουν την ποιότητα του ύπνου μας. Ο Δρ Bostock σημειώνει επίσης ότι οι χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις φέρουν επίσης αλλεργιογόνα, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν μια αντίδραση που δυσκολεύει τον ύπνο.

Για έντεκα μήνες το χρόνο, τα χριστουγεννιάτικα στολίδια συνήθως αποθηκεύονται σε σοφίτες, γκαράζ και υπόστεγα, συγκεντρώνοντας σκόνη. Τα ακάρεα της σκόνης μεταφέρουν αλλεργιογόνα, τα οποία μπορούν να επιδεινώσουν τα ιγμόρειά σας. Εάν επιλέξετε ένα πραγματικό χριστουγεννιάτικο δέντρο, αυτά φέρουν χημικές ουσίες γνωστές ως τερπένια, τα οποία μπορούν επίσης να προκαλέσουν αλλεργίες.

(Πίστωση εικόνας: Getty Images)

Σύμφωνα με τον Δρ Bostock, οι αλλεργίες μπορούν να επηρεάσουν τον ύπνο σας με διάφορους τρόπους: «Πρώτον, όπως φαγούρα στα μάτια, ρινική καταρροή, συριγμός ή φτάρνισμα μπορούν να επηρεάσουν ενεργά τη διαδικασία του ύπνου. Εάν πονάτε ή απογοητεύεστε από τη δυσφορία, είναι φυσικά πολύ δύσκολο να χαλαρώσετε και να αποκοιμηθείτε».

Τα αλλεργιογόνα μπορούν να καταστρέψουν την ποιότητα του ύπνου μας ακόμα και όταν κοιμόμαστε. «Όταν έχουμε μια αλλεργική αντίδραση, οι ρινικές μας οδοί φλεγμονώνονται και συμφορούνται. Αυτή η συμφόρηση περιορίζει τους αεραγωγούς, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει συριγμό και ροχαλητό», συνεχίζει ο Δρ Bostock. «Η δύσπνοια έχει συνδεθεί με υψηλότερα επίπεδα διέγερσης κατά τη διάρκεια του ύπνου. Με άλλα λόγια, είναι πιο πιθανό να έχετε σπασμένο ύπνο ή να ξυπνάτε αισθανόμενοι κουρασμένοι».

Πώς να απολαύσετε το χριστουγεννιάτικο δέντρο σας και έναν καλό ύπνο

Εάν η ιδέα να αποφύγετε τα χριστουγεννιάτικα στολίδια σας για να κλείσετε τα μάτια σας είναι κάπως ενοχλητική, η Dr Bostock μοιράστηκε τις κορυφαίες συμβουλές της για να σας βοηθήσει να απολαύσετε το δέντρο σας, όλα αυτά τα χριστουγεννιάτικα φώτα και έναν καλό ύπνο…

  • Διατηρήστε την κρεβατοκάμαρά σας απαλλαγμένη από έντονα φώτα – «Θα συνιστούσα να σβήσετε τα χριστουγεννιάτικα φώτα πριν πάτε για ύπνο. Αν το φως μπαίνει από το παράθυρο, τοποθετήστε περσίδες συσκότισης ή φορέστε μάσκα ματιών.» Εάν εξακολουθείτε να θέλετε να έχετε αστραφτερά φώτα στην κρεβατοκάμαρά σας για αυτή την ολόπλευρη χριστουγεννιάτικη αίσθηση, οι ειδικοί ύπνου προτείνουν να επιλέξετε αυτά που ρυθμίζονται.
  • Προσπαθήστε να αποφύγετε την υπερδιέγερση των φώτων που αναβοσβήνουν και της διακόσμησης – “Προσπαθήστε να μην πηγαίνετε πολύ στο “Deck The Halls” αυτή τη σεζόν και αντ' αυτού επιλέξτε μια μέτρια ποσότητα χριστουγεννιάτικων λαμπτήρων. Επιλέξτε στατικά φώτα για να αποφύγετε τις ενοχλήσεις που αναβοσβήνουν στα μάτια σας και αντίθετα χρησιμοποιήστε το φωτισμό σας για να δημιουργήσετε μια ζεστή ατμόσφαιρα που θα σας βοηθήσει χαλαρώστε.”
  • Κρατήστε τα χριστουγεννιάτικα δέντρα έξω από την κρεβατοκάμαρά σας – «Αν είστε επιρρεπείς σε αλλεργίες, κρατήστε τα αληθινά χριστουγεννιάτικα δέντρα μακριά από την κρεβατοκάμαρά σας ή, αν ένα δέντρο είναι απαραίτητο, προτιμήστε ένα ψεύτικο».

Γυναίκα με μαύρα σγουρά μαλλιά κοιμάται σε ένα άσπρο κρεβάτι

(Πίστωση εικόνας: Getty Images)

Κορυφαίες συμβουλές για καλύτερο ύπνο αυτά τα Χριστούγεννα

Τα Χριστούγεννα είναι μια υπέροχη εποχή του χρόνου, αλλά δεν είναι χωρίς άγχος – η εστίαση, η φιλοξενία οικογένειας και φίλων, αγορές δώρων και πολλά άλλα μπορούν να επηρεάσουν τη σωματική και ψυχική σας υγεία. Με τη σειρά του, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα ύπνου, όπως δυσκολία να αποκοιμηθείς ή ακόμα και να ξυπνάς περισσότερο τη νύχτα επειδή υπάρχει τόσος «θόρυβος» στον εγκέφαλό σου.

Για να κοιμηθείτε καλά αυτά τα Χριστούγεννα και μετά, δοκιμάστε τις παρακάτω συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιβιώσετε την περίοδο των διακοπών με τον ύπνο σας ανέπαφο:

  • Ξυπνήστε την ίδια ώρα κάθε μέρα, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα.
  • Δημιουργήστε μια χαλαρωτική διαδρομή πριν τον ύπνο και επιμείνετε σε αυτήν.
  • Αποφύγετε το αλκοόλ και την καφεΐνη μετά το μεσημέρι καθώς μπορεί να διαταράξουν τον ύπνο σας.
  • Αφιερώστε λίγα λεπτά για να επεξεργαστείτε οποιοδήποτε άγχος ή ανησυχία πριν πάτε για ύπνο.
  • Προσπαθήστε να αποφεύγετε τα πλούσια, βαριά γεύματα πριν τον ύπνο, καθώς το σώμα σας θα επικεντρωθεί στην πέψη και όχι στον ύπνο.
  • Γράψε μια λίστα υποχρεώσεων πριν κοιμηθείς, ώστε να μην σκέφτεσαι συνέχεια τι πρέπει να κάνεις αύριο.



VIA: TomsGuide.com

Follow TechWar.gr on Google News

Απάντηση