Modern technology gives us many things.

Οι επιστήμονες βρίσκουν πιθανό αντίδοτο για το πιο θανατηφόρο μανιτάρι του κόσμου

Μια ομάδα επιστημόνων μπορεί μόλις βρήκαν ένα αντίδοτο σε ένα από τα πιο διαβόητα φυσικά δηλητήρια στον κόσμο: το μανιτάρι του θανάτου. Σε μια νέα μελέτη, περιγράφουν λεπτομερώς πειράματα που δείχνουν ότι μια κοινή ιατρική βαφή μπορεί να εξουδετερώσει τις θανατηφόρες επιδράσεις των μυκήτων στα α. Δεδομένων των ήδη εγκεκριμένων χρήσεών της, η ομάδα πιστεύει ότι η βαφή θα μπορούσε να σώσει πολλές ανθρώπινες ζωές στο εγγύς μέλλον.

Νόστιμα και χρήσιμα όσο πολλά μανιτάρια είναι, ορισμένα είδη μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνα. Στην Κίνα, όπου η κατανάλωση άγριων μανιταριών είναι συνηθισμένη, τα μανιτάρια μπορεί να είναι το πιο συχνή αιτία των αναφερόμενων εστιών τροφικής δηλητηρίασης, που αντιπροσωπεύουν πάνω από 30.000 περιπτώσεις και σχεδόν 800 θανάτους σε διάστημα 10 ετών, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη. Και ακόμη και στις ΗΠΑ, υπάρχουν χιλιάδες κλήσεις ελέγχου δηλητηριάσεων που σχετίζονται με τοξικά μανιτάρια κάθε χρόνο.

Το μανιτάρι του θανάτου (Amanita phalloides) συγκεκριμένα είναι μια παραγωγική πηγή δυστυχίας που προκαλείται από μύκητες. Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, πιστεύεται ότι προκαλεί περισσότερο από το 90% των μανιταριών-σχετικούς θανάτους. Για να κάνουν τα πράγματα χειρότερα, τα κεφαλαία θανάτου μπορούν εύκολα να μπερδευτούν με άλλα, πράγματι βρώσιμο μανιτάρια.

Δεδομένου αυτού συνεχιζόμενος κίνδυνος, στην Κίνα ήθελαν να βρουν ένα πιθανό αντίδοτο για το όριο θανάτου. Επικεντρώθηκαν στην άλφα-αμανιτίνη, την κύρια τοξίνη του μανιταριού. Παρά τη γνωστή φήμη της, οι επιστήμονες εξακολουθούν να μην κατανοούν πλήρως γιατί η άλφα-αμανιτίνη είναι τόσο θανατηφόρα για τον άνθρωπο. Έτσι, η ομάδα βασίστηκε σε μια ποικιλία μεθόδων, συμπεριλαμβανομένης μιας σχετικά νέας τεχνολογίας που χρησιμοποιεί την τεχνική γονιδιακής επεξεργασίας CRISPR, για να ελέγξει για χημικές ουσίες που φαινόταν να βοηθούν να γίνει η άλφα-αμανιτίνη τόσο τοξική όσο είναι.

Η εκτεταμένη αναζήτησή τους τους οδήγησε σε μια πιθανή βασική πρωτεΐνη που ονομάζεται STT3B. Στη συνέχεια, αναζήτησαν υπάρχοντα που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ STT3B και άλφα-αμανιτίνης, βρίσκοντας πράσινο ινδοκυανίνη (ICG). Τέλος, για να ελέγξουμε την υπόθεσή τουςέδωσαν ICG σε ηπατικά κύτταρα στο εργαστήριο και σε αρσενικά ποντίκια που εκτέθηκαν στην άλφα-αμανιτίνη. ΕΝΑόπως ελπίζαμε, η ICG ανέστειλε ουσιαστικά την τοξικότητα του μανιταριού. Λιγότερο από το 25% των ποντικών που εκτίθενται σε Μόνο η άλφα-αμανιτίνη επιβίωσε κατά 30-Σημείο ημέρας, για παράδειγμα, σε σύγκριση με το 50% αυτών που έλαβαν επίσης ICG.

Τα ευρήματα της ομάδας ήταν δημοσίευσε Τρίτη στο Communications.

“Αυτό το μόριο έχει τεράστιες δυνατότητες για τη θεραπεία περιπτώσεων δηλητηρίασης από ανθρώπινο μανιτάρι και θα μπορούσε να σηματοδοτήσει το πρώτο ειδικό αντίδοτο με μια στοχευμένη πρωτεΐνη”, δήλωσε ο ανώτερος συγγραφέας της μελέτης Qiaoping Wang, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Sun Yat-sen της Κίνας. είπε το Γαλλικό Πρακτορείο.

Τα ευρήματα θα πρέπει να επικυρωθούν με περισσότερες μελέτες. Όμως, δεδομένου ότι το ICG χρησιμοποιείται ήδη ευρέως στους ανθρώπους ως φθορίζουσα ιατρική χρωστική ουσία, αυτό θα πρέπει να διευκολύνει την ασφαλή δοκιμή του ως πιθανή θεραπεία για το όριο θανάτου. Και οι ερευνητές σχεδιάζουν ήδη να πραγματοποιήσουν δοκιμές σε ανθρώπους σύντομα.

«Θα μπορούσε να σώσει πολλές ζωές εάν είναι τόσο αποτελεσματικό στους ανθρώπους όσο και στα ποντίκια», είπε ο Wang.

gizmodo.com