Modern technology gives us many things.

0

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ ανακάλυψαν μια πρωτεΐνη στον εγκέφαλο ποντικών που μπορεί να λειτουργήσει ως βιοδείκτης για εύπλαστες μνήμες. Με άλλα λόγια, μπορεί να είναι σε θέση να καθορίσουν ποιες αναμνήσεις μπορούμε να σβήσουμε και με ποιες κολλήσαμε, για οποιονδήποτε λόγο.

Οι ερευνητές ρύθμισαν τα ποντίκια του εργαστηρίου σοκάροντας τα ταυτόχρονα και κάνοντας ένα θόρυβο κλικ. Τα ποντίκια συνέδεσαν φυσικά τον ήχο με το σοκ και, ως εκ τούτου, ανέπτυξαν μια απάντηση φόβου. Επειδή τα ποντίκια θυμήθηκαν ότι ήταν σοκαρισμένα, συνέδεσαν τον θόρυβο με τη δυσφορία.

Clipboard02 - Οι επιστήμονες ίσως ανακάλυψαν τρόπο να μας κάνουν να ξεχάσουμε τις κακές αναμνήσεις

Οι ερευνητές έκαναν ένεση στα ποντίκια με προπρανολόλη, β-αποκλειστή, και τα αποτελέσματα ήταν συγκλονιστικά: τίποτα δεν συνέβη. Τα ποντίκια θα έπρεπε να έχουν αποκτήσει αμνησία και να έχουν ξεχάσει τη σχέση μεταξύ του θορύβου του κλικ και του σοκ, αλλά δεν το έκαναν.

Ιστορικό: Προηγούμενη έρευνα σχετικά με την πρόκληση αμνησίας σε εργαστηριακούς αρουραίους έδειξε ότι η προπρανολόλη ήταν αποτελεσματική. Αυτή τη φορά, ωστόσο, οι ερευνητές του Cambridge ανακάλυψαν την παρουσία μιας συγκεκριμένης πρωτεΐνης στους νευρώνες που περίμεναν να επηρεαστούν.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του πανεπιστημίου :

Τώρα, οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ έδειξαν ότι η παρουσία μιας συγκεκριμένης πρωτεΐνης – της πρωτεΐνης «κνήμης», η οποία λειτουργεί ως σκαλωσιά για τους υποδοχείς που καθορίζουν τη δύναμη των συνδέσεων μεταξύ των νευρώνων – καθορίζει εάν οι μνήμες μπορούν να τροποποιηθούν σε ζώα που υποβάλλονται σε θεραπεία με προπρανολόλη Το Εάν αυτή η πρωτεΐνη υποβαθμιστεί, τότε οι αναμνήσεις γίνονται τροποποιήσιμες. Ωστόσο, εάν διαπιστωθεί ότι υπάρχει αυτή η πρωτεΐνη, τότε αυτό δείχνει ότι οι μνήμες δεν ήταν αποικοδομήσιμες, εξηγώντας έτσι γιατί η προπρανολόλη δεν προκαλεί πάντα αμνησία.

Λίγο βαθύτερα: Οι ερευνητές γνωρίζουν τώρα γιατί η προπρανολόλη δεν λειτουργεί πάντα. Αλλά δεν ξέρουν γιατί το σταματά η πρωτεΐνη ή ακόμα και γιατί είναι εκεί μερικές φορές και όχι εκεί άλλες φορές.

Όπως όλες οι μεγάλες έρευνες, αυτή η μελέτη απαντά σε μερικές ερωτήσεις, αλλά θέτει ακόμη περισσότερα.

Το σημαντικό είναι ότι, με περαιτέρω έρευνα, αυτά τα ευρήματα θα μπορούσαν να έχουν τεράστιες επιπτώσεις στον άνθρωπο.

Οι ερευνητές σπεύδουν να επισημάνουν ότι αυτό δεν είναι αντικείμενο επιστημονικής φαντασίας. I t είναι απίθανο θα είστε σε θέση να πάει πλήρη Μαυροντυμένων και τη μνήμη zap κάποιου με στοχευμένο τρόπο.

Η ανακάλυψη αυτού του βιοδείκτη μπορεί να οδηγήσει σε μερικά απίστευτα ευρήματα στην ικανότητά μας να αντιμετωπίζουμε καταστάσεις όπως η PTSD ή να βοηθάμε τους ανθρώπους να ξεχνούν το υποσυνείδητο τραύμα.

Η επικεφαλής ερευνήτρια Amy Milton, σύμφωνα με δελτίο τύπου του πανεπιστημίου, δήλωσε:

Αυτό σημαίνει ότι η πρωτεΐνη του κορμού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βιοδείκτης για εύπλαστη μνήμη. Δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν εμπλέκεται άμεσα στην υποβάθμιση της μνήμης ή αν είναι υποπροϊόν μιας βαθύτερης αντίδρασης. Αυτό που κάνει είναι να μας δώσει μια διέξοδο, ένα κλειδί για μια από τις πρώτες πόρτες στην κατανόηση της βιοχημείας της μνήμης.

Γρήγορη λήψη: Δεν γνωρίζουμε πολλά για το πώς λειτουργεί η οργανική μνήμη. Συνθήκες όπως το Αλτσχάιμερ και η άνοια παραμένουν αθεράπευτες λόγω της πολυπλοκότητας του ανθρώπινου εγκεφάλου και των προκλήσεων που συνεπάγεται η ερμηνεία των μηχανορραφιών του.

Η εύρεση ενός βιοδείκτη που μπορούμε να συσχετίσουμε με τη μνήμη, ακόμη και στον εγκέφαλο ενός ποντικιού, είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός στην κατανόηση ακόμη και των πιο βασικών λειτουργιών μνήμης.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε χημικές θεραπείες για την αποτελεσματική θεραπεία των συναισθηματικών τραυμάτων.

Όσο μπορούμε να πούμε, ωστόσο, η ομάδα δεν έχει δημοσιεύσει ένα ερευνητικό έγγραφο. Η έρευνα αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζεται ως “χωρίς αξιολόγηση από ομοτίμους” στο EurekAlert. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι μια ισχυρή μελέτη (πρόκειται για το Κέιμπριτζ για το οποίο μιλάμε). Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τα πάρουμε όλα μαζί με έναν κόκκο αλατιού μέχρι να επαναληφθούν τα αποτελέσματα.

Επίσης με ετικέτα με

Λάβετε ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο απευθείας στη συσκευή σας, εγγραφείτε τώρα.

Σχολιάστε το Άρθρο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.